Waarom werken bij Mediahuis?

Medewerkers zijn ons meest waardevolle kapitaal. Daarom investeert Mediahuis volop in talent, persoonlijke ontwikkeling en een inspirerende werkomgeving. Dat doen we op verschillende manieren:

Binnenshuis bijscholen

Onze eigen binnenhuisuniversiteit, dat is De Academie. Met een sterk opleidingsaanbod en boeiende ontmoetingsmomenten kunnen medewerkers zich via De Academie permanent bijscholen, een klankbord vinden voor nieuwe ideeën en op een inspirerende manier in contact komen met collega’s uit andere afdelingen.

Interne mobiliteit

Mediahuis daagt je uit om zelf richting te geven aan je loopbaan. Afhankelijk van je ambities en interesses krijg je de kans om ook skills te ontwikkelen die los staan van je huidige job. Evolueren naar andere functies op andere plaatsen in het bedrijf wordt gestimuleerd. Mediahuis is ook aanwezig in Nederland, Ierland en Luxemburg. Dit opent ook mogelijkheden om internationaal door te groeien.

Flexibel werken

Mediahuis gelooft in resultaatsgericht werken. Daarom krijg je alle mogelijkheden om te werken van op afstand (thuis of vanuit een andere Mediahuislocatie) en je werktijden flexibel te kiezen. Ons concept Smart@Work voorziet in alle technische noden om digitaal en plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken.

Aangename werkomgeving

De gebouwen van Mediahuis zijn een inspirerende omgeving die mensen stimuleert om op een innovatieve manier samen te werken en nieuwe contacten te leggen over alle afdelingen heen. Onze koffiecorners en bedrijfsrestaurants zijn dé informele hotspots.

Extralegale voordelen

Bovenop een competitief salaris kan je bij Mediahuis rekenen op een uitgebouwd pakket van extralegale voordelen: de klassieke dingen zoals maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, internetaansluiting, gsm-abonnement … maar onder andere ook nog extra vakantiedagen en een flexplan waardoor je zelf kan beslissen over de besteding van het budget van je eindejaarspremie (hierbij heb je de keuze uit o.a. extra vakantiedagen, de nieuwste smartphones, …).

Een waaier aan jobs

Werken in de media is ongelooflijk boeiend. Niet enkel voor journalisten, digitale ontwikkelaars, marketeers en data-experts, maar voor iedereen die van dichtbij wil meemaken wat er in de wereld gebeurt. Zo vinden bijvoorbeeld ook ICT’ers, financiële specialisten, HR professionals en sterke administratieve profielen uitdagende carrièremogelijkheden bij Mediahuis. Dit niet alleen binnen België, maar ondertussen ook in Nederland, Luxemburg en Ierland. Wat al onze medewerkers verbindt: klantgericht denken en samenwerken. Niet toevallig twee van onze bedrijfswaarden!

We zijn gewoon goed bezig

Het zou een beetje verwaand klinken als we over onszelf zouden zeggen dat we goed zijn. Maar als anderen dat van ons vinden, zijn we daar fier op. De voorbije jaren sleepten we maar liefst drie begerenswaardige onderscheidingen in de wacht: we eindigden op één na meest aantrekkelijke werkgever in België (Employer Brand Research Randstad 2020), werden bekroond tot Media Sales House of the Year (AMMA 2019) en wonnen de Belgium Customer Contact Award (BCCA 2019). Dus ja, eigenlijk zijn we toch gewoon goed bezig.

Liever niet in de file

Verplaatsingen vermijden, verduurzamen en vergroenen: daar zetten we écht op in bij Mediahuis. Omdat we liever niet in de file staan en onze ecologische voetafdruk willen verkleinen. Het duurzaam mobiliteitsbeleid van Mediahuis steunt op drie pijlers:
1. We stimuleren (meer) thuiswerk. Daardoor stoten we met zijn allen jaarlijks 1 miljoen kg minder CO² uit.
2. Iedere medewerker krijgt een jaarlijks mobiliteitsbudget. Daarmee kies je zelf hoe je je duurzamer kan verplaatsen.
3. We gaan voor groenere bedrijfswagens. In 2020 is bijna 1 op 2 van onze nieuw bestelde firmawagens een hybride en elektrische wagen.

Mediahuis is een huis met een hart

We dragen graag actief bij aan een duurzame samenleving, met gelijke kansen voor iedereen en respect voor de natuur.

Onze nieuwsmerken steunen in alle onafhankelijkheid diverse goede doelen. Daarnaast verleent Mediahuis zijn medewerking aan De Genereuzen, Kom op tegen Kanker en YAR en hebben we ook bijzondere aandacht voor de zorg voor het milieu. Mediahuis is een van de 51 bedrijven die deel uitmaken van BACA, de Belgian Alliance for Climate Action. Deze ondernemingen engageren zich om ambitieuze klimaatdoelstellingen te behalen die kaderen binnen het klimaatakkoord van Parijs: de opwarming van de aarde onder de 2°C houden en de nodige inspanningen leveren om diezelfde opwarming te beperken tot 1,5°C.

Op de hoogte blijven van nieuwe jobs? Schrijf je in op onze job alert.

Jouw gegevens worden verwerkt conform de privacy policy van Mediahuis